Garnýže, záclony, rolety - Petroš Interiér - E-Shop

Obchodní podmínky

1. Objednávky

1.1. Po přijetí objednávky (telefonicky, faxem nebo emailem) bude zasláno zákazníkoví potvrzení s cenovými údaji doplněné  o ceny poštovného (viz poštovné a odesílání zásilek). Ceny uvedené na webových stránkách jsou platné a jsou včetně DPH (pokud není výslovně uvedeno jinak u ceníku produktu).

1.2. Zboží bude odesláno po potrvrzení cenových údajů zákazníkem. Zboží, které je skladem, se expeduje do 3 pracovních dnů, u zboží na objednávku bude zákazník obratem informován o dodací lhůtě. U zboží, které nemáme skladem, anebo které se bude upravovat, bude vystavena zálohová faktura splatná převodem nebo v hotovosti. Zboží je jinak zasíláno na dobírku.

1.3. U textilních materiálů (záclony, závěsy) bude zákazníkovi nabídnut a zaslán vzorek.

1.4. U zboží vázaného zálohou se objednávka začne zpracovávat až po uhrazení zálohy.

1.5. Zboží je možno si případně prohlédnout na prodejně ve Frýdku-Místku, Zámecké náměstí 54, v pracovní dny od 9 do 17 hodin a v sobotu od 8 do 12 hodin.
 

 

2. Storno objednávky

2.1. Storno objednávky je možné, pokud zboží už nebylo vyexpedováno, a to na telefonním čísle 558 621,819 nebo 608 479 090, nebo e-mailem na .

2.2. Zákazník má možnost vrátit zboží bez udání důvodu do 14 dnů. Zásilky prosíme odeslat standardním balíkem (ne na dobírku). Poté Vám budou vráceny peníze.
Podmínky vrácení zboží:
- zboží musí být neporušené a ve stavu, aby mohlo být nabídnuto dalším zákazníkům
- vracíme peníze za zboží, ale ne za poštovné
- vracení peněz obratem se týká zboží, které nebylo fyzicky upravované (šití, řezání, atypy na míru) a které nebylo vázano zálohou

2.3. Zboží, které bylo fyzicky upravované a na které byla požadována záloha, lze také vrátit do 14 dnů bez udání důvodů. Záloha v tomto případě nebude vrácena a bude použita na úhradu nákladů se zpacováním zboží.

2.4. Detaily objednávky lze měnit do doby expedování zboží.

 

3. Záruční lhůta

3.1. Na zboží se poskytuje záruka v rozsahu obecně platných předpisů, tj. 24 měsíců. Záruční doba běží od převzetí zboží kupujícím.

 

4. Reklamace a reklamační řád

4.1. Zboží určené k reklamaci zákazník zašle standardním balíkem (nikoliv na dobírku) na adresu:
Petroš Interier
Zámecké náměstí 54
738 01 Frýdek-Místek 

4.2. Přepravu reklamovaného zboží hradí kupující, v případě oprávněnosti reklamace může požádat o uhrazení nákladů na přepravu. Dopravu reklamovaného zboží zpět hradí prodávající.

4.3. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů. Považuje se za vyřízenou předáním na adresu kupujícího.

4.4. Zákazník (kupující) je povinen spolupracovat při vyřízení reklamace, zvláště zboží převzít.

4.5. Zboží při reklamaci je možno opravit, vyměnit za stejné, určit náhradní zboží - po vzájemné odhodě se zákazníkem, nebylo-li možno toto zboží znovu dodat.

4.6. Záruka se automaticky prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v reklamaci.

 

5. Reklamace přepravních služeb

5.1. V případě, že zboží dojde v poškozeném stavu, sepíše kupující ihned s dopravcem Zápis o škodě. Přepravce je tomto případě povinen ho sepsat. Poté kupující neprodleně informuje prodávajícího na čísle 558 621 819, nebo e-mailem, a tam bude také informován o dalším řešení problému.

 

6. Poštovné a odesílání zásilek

6.1. Zboží je standardně zasíláno jako obchodní balík Českou poštou, pokud je kratší než 2,4 m a váží méně než 15 kg. Poštovné se v tomto případě pohybuje do 300 Kč (vč. DPH), minimálně 100 Kč, dle hmotnosti zásilky. Pokud je nutno zboží rozdělit na více balíků, bude cena stanovena individuálně. Zákazník bude vždy o ceně přepravného informovaný předem.

6.2. Zboží o délce větší než 2,4 m a váze větší než 15 kg je přepravováno spediční službou (ČSAD radiálka). Poštovné se vypočítává dle váhy - zákazník bude informovaný předem.

6.3. Pokud se bude vystavovat zálohová faktura, zboží nebude vypraveno dříve než po jejím uhrazení.

6.4. Pokud zásilka nebude doručena dle dodacích podmínek, kontaktujte nás na čísle 558 621 819, nebo na e-mailu

6.5. V případě, že zboží dojde v poškozeném stavu nebo obalu, sepište ihned s dopravcem Zápis o škodě. Přepravce je povinen ho sepsat. Poté nás neprodleně kontaktujte na čísle 558 621 819.

6.6. Zboží je možno si i osobně vyzvednout dle předchozí domluvy na prodejně na Zámeckém náměstí 54, Frýdek-Místek.

 

7. Platební podmínky

7.2. U zboží, které nemáme skladem, nebo které se musí dále upravovat, (zboží ušité, řezané na míru, atypických rozměrů...) se vyžaduje platba zálohy zálohovou fakturou. Záloha činí polovinu ceny. Doplatek je dobírkou.

7.3. Zálohy lze platit převodním příkazem na čísle bankovního účtu uvedeného na faktuře, případně v hotovosti na prodejně na adrese Zámecké náměstí 54, Frýdek-Místek. Zboží je zde možno si dle předchozí domluvy i osobně vyzvednout.

7.4. Smluvní vztah u upravovaného zboží začíná proplacením zálohy. Pokud nebude složena záloha, nebude se zakázka realizovat.

7.5. Veškeré smluvní vztahy jsou v souladu s právním řádem ČR. Je-li smluvní strana (kupující) spotřebitel, řídí se Občanským zákoníkem a Zákonem o ochraně spotřebitele. Je-li smluvní strana (kupující) podnikatel, řídí se vztahy dle Obchodního zákoníku v platném znění.

Platnost tohoto nákupního řádu je od 1.7. 2007.

Předvánoční akce! DOPRAVA ZDARMA!

Řasící páska ke každé garnýži ZDARMA!

Aktuality
AKTUALITY
Top nejprodávanějších
TOP NEJPRODÁVANĚJŠÍCH
Skříň
SKŘÍŇ

Ve skříni nemáte
schovánu žádnou garnyž

top